sobota, 1 września 2012

Od Kasim'a

-damy rade - stwierdziłem ,
cały dzień przegadaliśmy , mieliśmy  tysiąc wspólnych tematów tak dobrze dogadywałem się ze  Swift , pięknie się uśmiechała i miała piękny głos ... wywarła na mnie wrażenie .
 - wydaje mi się że zapadł zmrok - stwierdziłem .
-skąd to wiesz ? -spytała bo światło w klatce się nie zmieniało .
- kiedy księżyc pojawia się na niebie mam duży przypływ mocy i energi.- odpowiedziałem
- ta jasne .. - zaśmiała się
- na prawde , nie wierzysz ?
-wierze żartowałam znam dużo takich wilków.
-mówisz że masz znajomości , ale tylko jest jedna taka sztuka jak ja .. - uśmiechnąłem się uroczo .
- a w czym ty jesteś taki wyjątkowy ? hmm ?
- potrafie robić wiele rzeczy których nikt nie potrafi .
-np . ?
- na przykład emm umiem nieziemsko całować

cd- Swift

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz