sobota, 7 lipca 2012

Od Ametsy

Taktyka była prosta pomimo wszystko lyka upierała się że ja mam uwieść samców strażników mówiąc że jestem ładniejsza , schlebiła mi  . luveit jedynie przytakiwał on miał zakraść się od tyłu a lyka wbiec kiedy uwiodę strażników ja miałam potem wejść bocznym wejściem .
Minęło kilka godzin i rozpoczęliśmy nasz plan lyka wypchnęła mnie z krzaków wymachiwałam ogonem jak dziw.ka , wstydziłam się tego ale postanowiłam udawać .
- cześć chłopaki - i owinęłam ogon wokół szyi jednego z nich on spojrzał na mnie ja prosto swoim uwodzącym wzrokiem w jego oczy . luveit omal nie wyskoczył z krzaków kiedy wilk zaczął mnie obmacywać .
- nie tak szybko - i zaprowadziłam ich gdzieś na odludzie ;lyka się wślizgnęła ale luveit chyba wolał mnie pilnować bo nie odszedł .,, trzymaj się planu ,poradzę sobie " wysłałam mu wiadomość telepatyczną . jednak sobie nie radziłam oni coraz bardziej się narzucali aż jeden przygwoździł mnie do drzewa i zrobił mi to czego nigdy bym się nie spodziewała w moim planie po tym co zaszło nie zostawił mnie tylko oddał swojemu koledze który zadawał mi niewyobrażalny ból ryczałam lecz nie krzyczałam związali mi łapy i zakleili pysk ułożyli mnie w niewygodnej pozycji aby mogli mnie łatwo trzymać .te ich lapy obmacywały mnie i dotykały w intymne miejsca . jak oni mogli . myślałam zalewając się łzami , z zimnym sercem tak po prostu mnie zgwał.cili . ; p . luveit poszedł już dawno nie widział co mi robią  . wydawało mi się że basiory będą to robić bez końca bo wymieniali się co chwila abym nie odpoczywała , nie wyżyte świnie , co chwila przemykało mi to przez myśl .w końcu mnie zostawili . czułam się taka brudna brzuch mnie bolał i wszystko poniżej pępka miałam złamaną nogę, aż tak mnie szarpali . jeden z basiorów wrucił po czym złożył mi obrzydliwy pocałunek    .
- przyjdź jutro . jesteś doświadczona , mam nadzieje że mnie nie zawiedziesz mała potrzebujemy trochę rozrywki - po czym poklepał mnie po tyłku . minęła godzina luveit'a nie było dlaczego ? myślałam oni zrobili mi to jeszcze raz z nudów ile razy jeszcze mi to zrobią jeśli nie wruci ?

< cd. luveit>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz