czwartek, 21 czerwca 2012

C.D od Chanel

C.D
Poszłam z Dave nad jezioro , dał mi cudowną czerwoną róże .
- Bardzo Ci dziękuje Dave . Miło było cię poznać , ale chyba czasu już na mnie - Rzekłam i skromnie powąchałam różę .
- Jeżeli tak bardzo chcesz , ale pod warunkiem że cb odprowadzę . - Powiedział i zaczął robić następny bukiet kwiatów , ale i czym się spojrzałam włożył mi za ucho czerwonego tulipana .
Zarumieniłam się , ale to do mnie tak jakby ... nie pasowało . Zawsze uśmiechałam się , mówiłam zawsze coś prosto z mostu .. A teraz normalnie najchętniej zapadłabym się pod Ziemię i spaliła się ze wstydu .
- Ohh dziękuje ci . Jesteś na prawdę uroczy ! - Uśmiechnęłam się i poszliśmy w stronę jaskini .

Po drodze ujrzałam MOJĄ NAJUKOCHAŃSZĄ siostrzyczkę . Rozmawiała właśnie z Kibą ... Szczerze uśmiechnęłam się do niej , a Dave to zobaczył . Popatrzył w to samo miejsce gdzie ja . Siostra najwyraźniej mnie nie zobaczyła i dalej nie przejmując się naszą dwójką rozmawiała z Kibą . Musiały być to jakiejś na prawdę ważne rzeczy że nie zerknęła na mnie .

C.D - Amesta , Kiba i Dave .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz