czwartek, 28 czerwca 2012

Od Chanel

Papatrzyłam na Dave rozczarowująco .
- Oszalałeś ? - Zapytałam z uśmieszkiem .
- Nie ... - Powiedział .
- Dave , nie jestem gotowa. Zrozum mnie . - Powiedziałam i schyliłam łeb .
- No dobrze , przepraszam . Co ja sobie w ogóle myślałem . - Powiedział i odwrócił łeb .
- Teraz trzeb myśleć jak wydostać się z tej zapchlonej dziury ! - Wykrzyknęłam i przełożyłam się na drugi bok .
Około godziny 03 : 00 poczułam że coś chwyta mnie za nogę . Ruszyłam ją lekko , słychać było jedynie szmer . Jednakże jaskinia nie była mała , w ciemnościach rozlegała się głucha cisza . Echo rozlegało się przy każdym ruchu nawet drgnięciu .

Nagle coś zaczęło mnie szamotać i ciągnąć w ciemność !
- Dave Ratuj mnie ! Dave ! Da-ve ! Dddaa-vv-ee ! - Krzyczałam i znikałam w ciemnościach .
Lecz Dave mnie nie słyszał i smacznie spał .

 C.D.N
[ Dave Dokończ ]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz