sobota, 23 czerwca 2012

Od Dave

Wszystkie wilki poszły do siebie ja również przeniosłem się do siebie .
Amesta była w towarzystwie basiora więc w razie czego nie przyjdzie kontrolować Chanel wysłałem jej liścik ,, U mnie o 21:30" postanowiłem że coś wstawię do jamy było to : skromne łóżko jakaś szafka i półka na której stały różne rzeczy pozapalałem świeczki aby stworzyć nastrój .
Zastanawiałem się czy aby nie zrobić czegoś do jedzenie ale pomyślałem że przecież na noc się nie je i postawiłem na jakiś ala stolik  zająca i wino xd.
Teraz pozostało mi czekać na Chanel . stolik przyozdobiłem w różę , półkę również a w jaskini wysypałem płatki róż .
nudziło mi się bo do spotkania brakowało pół godziny więc postanowiłem się jeszcze opłukać  poszłem nad rzekę a potem wróciłem brakowało 10 minut więc skoczyłem na łóżko i wpatrywałem się w sufit.
Myślałem że za chwilę zasnę ...
(chanel skarbie dokończ )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz