sobota, 23 czerwca 2012

Nowy wilk-Kyaarika


Imie: Kyaarika (czytaj Kjarika)
Wiek; 2 lata
płeć: wadera
moce i zdolnosci: przepowiadanie przyszłości, rozmawianie z duchami, hipnotyzowanie, najlepszy wzrok, przemawiają przez nią duchy ziemi, wody, powietrza i ognia
charakter: szalona, nieprzewidywalna, tajemnicza, roześmiana, ciekawska, poszukiwaczka przygód, często wpada w tarapaty.
historia: Kiedyś byłam normalnym wilkiem, no tak KIEDYŚ. Gdybym nie była taka ciekawska, byłabym nim do teraz. Niestety gdy zobaczyłam spadającą gwiazdę musiałam iść tam gdzie spadła i zobaczyć ją z bliska. I wtedy to sie stało. Zobaczyłam gwiazdę, potem oślepiające światło. Następie nastała ciemność. Gdy się obudziłam, byłam oszołomiona. Poszłam się napić wody z kałuży i zobaczyłam swoje odbicie. Przeraziłam się. Miałam...5 oczu oraz pomarańczową plamę na zadku. Nagle podleciała do mnie sowa i powiedziała, że jestem naznaczona. Duchy żywiołów wyznaczyły mnie jako pośredniczkę między ich a naszym światem . Na ogół jestem normalna, do czasu gdy nie przemówią przeze mnie duchy. Moje oczy błyszczą wtedy czerwienią, wokół mnie pojawia się para i mówię nie swoim głosem. Na szczęście nie zdarza się to tak często. Aaa...zapomniałam powiedzieć jeszcze o tym, że od czasu tego zdarzenia jestem lżejsza od pióra-dosłownie
.przjaciele: Jeszcze ich nie mam
partner; nie posiadam
marzenia; mieć prawdziwego przyjaciela
waga; lżejsza od piórka
pozycja w stadzie; Szamanka
kto steruje? : 00Maro00

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz