sobota, 23 czerwca 2012

Od dave

Dave użył mocy i cofnął się w czasie. Dokładnie w ten czas kiedy Chanel zapytała go o jego przeszłość :
- Więc skarbie to było tak że gdy tylko się urodziłem uczono mnie zabijania. poznałem wadere chodziliśmy ze sobą 2 tygodnie znudziłem jej się  i zdradziła mnie z przyjacielem dowiedziałem się że jest w ciąży wiedziałem że nie ze mną bo nie doszło między nami do tego .. no wiesz . Odeszłem od niej a ona rozpuściła plotkę że zrobiłem jej dziecko i ją zostawiłem . Potem błądziłem kilka dni spotkałem jakąś watahe byłem tam miesiąc tak na prawdę jako niewolnik . sprzedali mnie do obozu tam również zabijałem byłem tam ok pół roku aż mnie wypuszczono i jestem tu - rzekłem bałem się reakcji chanel . ( dave sam nie pamiętał co działo się wcześniej nikt o tym już nie wiedział co było  przed tym ... )
( chanel dokończ jak możesz )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz