sobota, 23 czerwca 2012

Nowy wilk - Aryanna


Imię: Aryanna <Ariana>
Wiek: 3 lata
Płeć: Wadera
Moce i Zdolności: Szybko biega, jest zwinna. Potrafi zatrzymywać i przyśpieszać czas. Przenosić się w czasie, potrafi oddychać pod wodą. Panuje nad wszystkimi żywiołami. Jest Magiem ,,Krwi''. Ma moce które ma ,,Wyrocznia''
Charakter: Jest miła, zabawna. Odważna, lubi walczyć <konkurować>. Jest tak że tajemnicza, skryta. Ostrożna, nie ufna.
Historia: Wiem że nie pochodźę z tego świata, moja rodzina...Nie pamiętam jej. Nie wiem co się stało, pamiętam dziwny hałas, moja mama poszła to sprawdzić wtedy...Obudziłam się w jaskini na tej planecie, był przy mnie mój przyjaciel. Wtedy zobaczyłam go ostatni raz. Nauczyłam się tu żyć, i spotkałam Moją Watahę. Nikomu o tym nie powiedziałam co przeżyłam, skąd jestem, jak się tu znalazłam bo... Sama nie wiem.
Przyjaciele: Wszyscy z Watahy, przyjaciel który był przy mnie na samym początku <Jeśli to był przyjaciel>
Partner: Szuka
Marzenia: By dowiedzieć się skąd jest itp. By spotkać tego wilka jeszcze raz.
Waga i Wzrost:
Pozycja w stadzie: Zwiadowca.
kto steruje ? : ♪MΛGÍĉ ŴŪĻŴΞS♫

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz