piątek, 22 czerwca 2012

Od Chanel - C.D

C.D

Amesta dałam i list od Dave . Przeczytałam go i ani chwili bez zawahania znów mi łzy napłynęły do oczu .
- Wyobraź sobie dupku , że jesteś moja pierwszą miłością ! - Wrzasnęłam i szybko wybiegłam z jaskini .
Amesta chciała już za mną pobiec ale użyłam super biegu i nie mogła mnie dogonić .
- To taka plotka rozsiewana przez moją rodzinę ! - Wykrzyczałam słowa Dave. Nigdy mu już nie zaufam , nawet gdybym miała zniewalającą propozycję . Myślałam i poszłam nad Dolinę Nigaru . Miałam zamiar skoczyć gdy Amesta mnie znalazła i odciągnęła .
- Dziewczyna zgłupiałaś !? - Wykrzyczała .
- Co ty byś zrobiła gdybyś kogoś kochała , a ten ciągle by cię okłamywał , sama  by o ty wiedziała ?! - Zapytałam i odepchnęłam ją .
Rozumiałam że Dave poświęcił się by wydostać się z łap wielkiego basiora , ale powinien zrozumieć mnie jak ja się czuje gdy wiem że on mnie rani . Czuje że nie ma wyrzutów sumienia i w końcu znów zostanę sama. Pobiegłam znów super biegiem i wyleciałam w powietrze . Miałam zamiar już nie wracać .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz