sobota, 23 czerwca 2012

CD .- Tajemnice wychodzą na jaw

- wyruszajmy - rzekłam do siotry coś mi świtało o tym miejscu spakowałyśmy się i wyruszyliśmy .
- wiesz ... chanel ty nie powinnaś jeszcze przekreślać dave bo ...
- Przecież wiesz co on mi  zrobił - wykrzyknęła .
-wiem ale ty nie wiesz jednego .
-niby czego ? on cały czas mnie okłamuje teraz wyjawisz mi jego kolejne kłamstwo ?
- Posłuchaj kiedy dave uciekł z watahy przez  tą plotkę trafił do mnie przenocowałam go i opowiedziałam że jeżeli chce o tym zapomnieć mogę wykasować mu pamięć a raczej ktoś kogo dobrze znam on zgodził się udaliśmy się tam lecz podczas tego nastąpiły komplikacje ...i  dave ma poważne problemy z pamięcią po tym zabiegu jeżeli ktoś wspomni coś o jego przeszłości jego oczy stają się czerwone on pamięta coś jakis odłamek przeszłości ... dlatego zapomniał ci powiedzieć o keily a potem chciał to naprawić zrozum go to nie jego wina tylko moja mogłam nie poddawać go temu zabiegowi ..
( chanel dokończ proszę )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz