sobota, 23 czerwca 2012

CD ...

- Nie możesz - krzyczałam byłam zdenerwowana bo to z dave'em to moja wina on ją tak kochał a ja przez zazdrość zepsułam ich związek .- On cię kocha ! Dla ciebie nawet cofnął się w czasie żaby naprawiać tak na prawdę moje błędy on dla ciebie zrobiłby wszystko ty przekreślasz go przez to że zapomniał ci powiedzieć o jakiejś głupiej plotce czy waderze nie możesz mi wmówić że go nie kochałaś widziałam jak na niego patrzyłaś ..
-Ametso przestań ... - usłyszałam głos z tyłu stał tam dave wyglądał jak duch . nie miał jednego ucha rozpłynęło się i dwóch łap - chciałem się pożegnać .dla ciebie chanel zrobiłbym wszystko ale skoro te3 dni spędzone ze mną są stratą twojego czasu nie będę przeszkadzał ... - wydawało mi się że on płakał wszystko słyszał było mi go żal każda wadera dawała mu kosza albo nieźle popalić ...
(chanel dokończ )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz