czwartek, 23 sierpnia 2012

Nowe wilki


Imię:Ketlin
II imię :Melania
Wiek:3 lata
Płeć:Samica
Aura:Niebieski
Moce i Zdolności : Unoszenie się na wodzie, wywołanie sztormu.
Charakter :Zamknięta w sobie, cicha, tajemnicza, mało rozmowna
Miejsce urodzenia :Las w Rejkiawik, Islandia
Główny żywioł :Woda
Historia :Moja matka wierzyła w życie po życiu. Wszyscy uważali ją za wariatkę, ale ona po prostu była magiczna! Pewnego dnia zdarzyło się coś strasznego. Zastrzelono moją matkę! Tata był tak przerażony, że aż dostał zawału i zostałam sama. Słuchałam szumu morza, chodziłam tu i tam.Poznałam Picollo. Pewnego ranka znalazłam jezioro. Po drugiej stronie była wataha Popiołu. Musiałam się skryć ponieważ jest w ciąży.
Przyjaciele( zakładka nie konieczna można uzupełniać ):Chwilowo tylko Picallo.
Partner:Picallo
Rodzina: Picallo, i mały w brzuchu
Opiekun < jeden z bogów greckich > :Posejdon
Rodzice :Czytajcie historię
Marzenia :Zostać boginią wody
Pozycja w stadzie *:Strażniczka móż i rzek
Właściciel :malina:)
















Imię:Picallo
II imię: Draumur
Wiek:3 lata
Płeć:Samiec
Aura:Czarny
Moce i Zdolności :Supr-szybkość, spryt, nie widzialność, siła
Charakter :Nie miły, ale tylko dla nie znajomych, bywa niezrozumiały
Miejsce urodzenia :Park narodowy Grand Canion (Arizona)
Główny żywioł :Ziemia
Historia Długa i straszna opowieść. Wolę nie wspominać...
Przyjaciele( zakładka nie konieczna można uzupełniać ):Ketlin
Partner:Ketlin
Rodzina: Ketlin, i mały w brzuchu
Opiekun < jeden z bogów greckich > :Zeus
Rodzice :Zginęli
Marzenia :Zostać Alfą
Pozycja w stadzie *:Obrońca Alf
Właściciel< login z howrse > :malina:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz