piątek, 24 sierpnia 2012

Nowe wilki .


Imię: Fire (czyt. Fajer)
II imię : Hottyn (czyt. Hottin)
Wiek: 222 lata
Płeć: samiec
Aura: Czerwień
Moce i Zdolności : Ogień,Latanie,Laserowe oczy,nieśmiertelność, Super Szybkość,Popiół,Zapalanie ognia na śniegu
Charakter : tajemniczy,bohaterski,trochę dziki,
Miejsce urodzenia : Krąg ognia
Główny żywioł : Ogień
Historia : Z rodzicami byłem w innej watasze ,która upadła ,potem przeniosłem się z mamą do innej watahy ,ale ta wataha była zła i straszna (mieli straszne warunki) ,więc uciekłem z mamą. I znalazłem się tutaj. A co z tatą? On zginął w watasze w ,której byłem byłem na początku.
Przyjaciele: nie ma ,jest za bardzo dziki i tajemniczy ,nikt go jeszcze nie widział oprócz Alf
Partner: nie ma i nie chce
Rodzina: Lightnin(mama),rodzeństwo jest w innej watasze ,a tata i inni zginęli
Opiekun < jeden z bogów greckich > : Hefajstos
Rodzice : Fire Storm(czyt. Fajer Storm) i Lightning (czyt. Lajtlin)
Marzenia : Zostać bogiem ognia
Waga i Wzrost: 60 kg , 90 cm w kłębie
Pozycja w stadzie :  samiec Gamma
Właściciel< login z howrse > : Megii22

Imię: Lightning (czyt. Lajtlin)
II imię : Storm
Wiek: 1000 lat
Płeć: Samica
Aura: Granatowy
Moce i Zdolności : Super Szybkość,Burza,Ogień,nieśmiertelność, Popiół
Charakter : Miła, Przyjacielska, Pomocna, Sportowa
Miejsce urodzenia : Burzliwa Zatoka
Główny żywioł : Ogień (burza)
Historia : Straszna... Nie chcę opowiadać.
Przyjaciele: Miała w innej watasze
Partner: Fire Storm(czyt. Fajer Storm) (zginął)
Rodzina: Fire (czyt. Fire)(mój syn), potomstwo oprócz Fire (czyt. Fajer), Fire Storm (czyt. Fajer Storm) i inni zgineli
Opiekun < jeden z bogów greckich > :Rodzice : Gildia i Light (zginęli)
Marzenia : Zobaczyć Kryształ Burzy
Waga i Wzrost : 77 cm , 50 kg
Pozycja w stadzie *: Może być boginią burzy?
Właściciel< login z howrse > : Megii22

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz