poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Od Kris'a

Gdy dotarliśmy nie mieliśmy pojęcia jak się za to zabrać to był nasz pierwszy raz .. zaczęliśmy się całować a potem już instynkt zrobił swoje .
Rankiem gdy kyaarika sie obudziła zrobiła test . okazało się że się udało ! będziemy mieli dzieci !szczęśliwy jednak postanowiłem zachować zdrowy rozsądek kazałem jej odpoczywać i ciągle nadskakiwałem Kyaar . ciągle jej dogadzałem i nie miałem czasu nawet usiąść .
-kochanie musisz coś zjeść !
-Kris dopiero co jadłam . nie jestem głodna
-skarbie ty nie ale małe tak ! - tłumaaczyłem się i faszerowałem ją nadal
-Kris nie mogę zaraz pękne !- płakała .
-ostatnia łyżeczka i spokój . - powiedziałem a gdy oróżnila talerz zrobiłem jej herbaty .
- może ciasteczko ?
-NIE - wycedziła pospiesznie .

cd- Kyaar

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz