wtorek, 28 sierpnia 2012

Od Kris'a -,, przykładowy ojciec"

Gdy Kyaar zasnęła sięgnąłem po nasz komputer i zacząłem czytać w poradniku jak być ,,przykładowym ojcem "  postanowiłem zamówić sobie tą książkę . dotarła szybko bo za godzinę wystarczyło podpisać i jest MOJA ! Usiadłem w fotelu i poszukałem rozdziału ,, Ciąża " błyskawicznie przeżuciłem kartki i zacząłem czytać .

1.Przede wszystkim należy zadbać o komfort odpoczynku samicy . v
spojrzałem na jej posłanie wszystko chyba było w porządku miała miękkie poduchy , czystą pościel , ciepłą pierzynę ... zrobiłem znaczek przy tym punkcie i czytałem dalej .

2. Należy zadbać o to aby wadera nie była głodna . v

Kyaarika nie narzekała na głód więc od razu postawiłem znaczek .

3. Trzeba przygotować pokój i akcesoria dla maluchów . x  v

To najważniejsze a o tym zapomniałem ! Od razu pobiegłem do lasu był wolny pokój w naszej jamie brakowało tylko mebli .. zacząłem : piłować , malować , przybijać  a potem przywlokłem wielką kołyskę , szafki , przewijak , wanienkę itd. do jamy i umeblowałem . wystrugałem jakąś pozytywkę zrobiłem kupę miśków kupiłem butelki , smoczki , CIUSZKI i przeszedłem do punktu 4 zaraz po postawieniu znaczka

4.Trzeba zadbać o to aby samicy nie było nudno , niczego jej nie brakowało o ciszę w jamie aby mogła wypocząć . v

Cóż to chyba wszystko zapomniałem o całym bożym świecie a zaczytany  czytałem teraz ,, Co w trakcie porodu ? "

CDN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz