czwartek, 30 sierpnia 2012

Od Sheen'y

Usiadłam na krzesełku i zaczęłam się zastanawiać dlaczego tak przytyłam !? dużo nie jem .. chociaż ostatnio jem coraz to więcej ..
-Haven ?
-tak kochanie ?
-czy nie uważasz ze jestem za gruba - spojrzałam na niego .
- nie .. nie .. - obejrzał mnie od góry do dołu - chociaż ostatnio trochę przytyłaś .
on też to zauważył ~! jestem gruba jak świnia ! Poczułam że zaczynam płakać .
-Sheena ale ty mi się bedziesz zawsze podobała , zawsze będe cię kochał ..! - powiedział przytulając mnie .
-a...a..ale ja wiem że jestem .. g..g.gruba - zanosiłam się ..
-Sheena kotku nie jesteś ! - mówił troskliwie
-jes.. AŁŁŁŁŁŁŁ - poczułam taki ból że gdyby nie haven który stal za mną spadłabym z krzesełka .
-co się dzieje ?
-pewnie się przejadłam ..
- nie .. nic nie jadłaś .
-jadłam kawałek uda ..
-podejrzane .. musimy iść z tym do lekarza - odrzekł i tak zrobił gdy wróciliśmy do domu Haven omal nie nosił mnie na rękach , głaskał mój brzuch ,całował go  , przytulał , rozmawiał ...tak .. jestem w ciąży ! będe miała córeczkę ! i może synów .. ah za kilka dni urodzę .. tylko czemu akurat w zime ! ?

cd-haven

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz