piątek, 31 sierpnia 2012

Od Kris'a

-ach synku , synku .. musisz się postarać ..
-dobrze tato ..
nagle usłyszałem delikatny głosik Minn podeszłem bliżej pokoiku ale nie ukazywałem się postanowiłem podsłuchiwać ..
-Minn jak mogłaś ..
-ale to nie ja tatusiu . -tatusiu ? jestem tu ...ah Catch ..
-za karę Minn posprzątasz pokój swojego brata ! zrozumiano ?
-tak tato - postanowiłem wkroczyć
-chwileczkę ja jestem tu -Minn zatrzymała się
-tata ? - catch przybrał swoją postać i wyszczerzył kły .
-chciałeś wyzyskiwac siostrę ? jeżeli nie posprzątasz swojego pokoiku masz szlaban kolego .
-aaaale jestem mały !
- twoja siostra też .
-aale !
-nie dyskutuj ! - ze spuszczonym łbem,wyszedł i za plecami pokazał mi język .
-widziałem - poinformowałem go a on naburmuszony trzasnął drzwiami .
-Minn skarbie mama robi ciasteczka pomożesz jej ?
-tak tatusiu - odpowiedziałą ślicznym głosikiem i popędziła do kuchni .

cdn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz