czwartek, 30 sierpnia 2012

Od Kasim'a

Mała Winnie zabandażowała łapę Isabelle po czym poszła do siebie . Iz objęła mnie łapą , przybliżyła pyszczek i już mieliśmy to zrobić kiedy wpadła Letthal
-więc to tak ! nie chcesz mnie przez tą su.kę ! - płakała .
- Let .. to nie tak .
-to tak Kasim ! `-krzyczała zapłakana .
- Let i tak wracam do jamy spokojnie - podeszłem do niej
-Kasim idziesz ? zaczekaj idę z tobą - powiedziała Iz ,let się nie sprzeciwiała ..
-Let w porządku   -milczała .
-chodźmy już - ruszyliśmy w trójke gdy w wejściu jamy zobaczyłem Cal podbiegłem do niej
-TATUS - rzuciła mi się na szyje .
-moja córeczka ..wstałaś ?
-tak .. usiądziesz koło mnie boję się demonów zła ..
- demony zła nie istnieją - powiedziałem i poszedłem z nią dziewczyny zostały we dwie .. znowu

CDN
cd- Let lub Iz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz