czwartek, 30 sierpnia 2012

Od Kasim'a

-co tu się dzieje ? -zapytałem Iz zaczęło mi co niecoś wyjaśniać .
- wierzysz jej ?- powiedziała let - to ja leżałam w kącie zmówiły się chciały mnie zabić !
-to nie prawda !-zaprzeczyła Iz
- dziewczyny nie wiem która mówi prawde ale zapomnijmy o tym jestem głodny a wy ?
-bardzo - powiedziała Iz i udaliśmy się do kuchni usiadłem i wziąłem do reki surowe mięso
-zaczekaj Kasim pokażę ci że można zjeśc lepiej - Let zaczęła coś mi przygotowywać i podała mi to smakowało wspaniale !
- ale to nie wszystko - uśmiechnęła się
-to jest pyszne ! jesteś wspaniałą kucharką Let !
-ach przestań - zarumieniła się
- Kasim ja też umiem gotować - mówiła Iz
-nie wapie - odpowiedziałem i wlepiłem oczy w Let która coś przygotowywała .
-ach daj mi to - podeszła do niej Isabelle nie wierzyłem własnym oczom wyrywały sobie surowe mięso co chwile podsuwały mi coraz więcej jedzenia .
-prawda że pyszne ? -pytały
-tak ..bardzo ..
- ale moje lepsze prawda ?
-emm nie mam zdania ..
- Kasim ja jestem lepsza!
- Nie ja !
-Ja !
-Zejdź mi z drogi , wariatko !
- On jest mój !
-Nie on jest mój !
-KASIM JEST....
 cdn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz