poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Od Matt'a

-Nic się nie ułoży - powiedziałem smętnie . - czuje że matka nie długo się zabije .. może weźniemy ją do siebie - zaproponowałem .
-wiesz Matt to twoja matka nie zabronię ci żeby u nas zamieszkała .- powiedziała delikatnie Shayde .. razem poszliśmy do grobów .
-mamo - podeszłem bliżej
-Matt ? - zapytała zachrypniętym głosem
-tak .. musisz ze mną iść - zrobiłem kolejny krok do przodu .
- nigdzie nie idę - warknęła
-mamo jest zimno zamarźniesz na tym śniegu !
-nie idę - warkneła ponownie .
-nie chciałem tego robić ale - wziąłem ja na plecy i uciekłem z nią do jamy , usadziłem w fotelu , przykrylem kocem , zrobiłem coś ciepłego do picia i jedzenia .
-Matt ja nie cchce - mamrotała i powoli zamykała oczy .
-śpij ,jutro pojdziesz z nami na grób , zamieszkasz tu ..

CDN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz