sobota, 25 sierpnia 2012

Od Dave -przekazanie tronu

Gdy wróciłem z polowania zobaczyłem Chanel martwą . Płakałem kochałem ją nad życie , na początku przychodziło mi do myśli jedynie samobójstwo ... zdrowy rozsądek jednak mi na to nie pozwolił mam dzieci i muszę się nimi opiekować do końca mojego życia .
Pochowałem Chanel niedaleko jamy pod płaczącą wierzbą , lubiliśmy tam siadywać i popijać herbatę . wykułem dla niej płyte nagrobną :
Chanel kochana matka - żona - babcia 
Na zawsze w naszej pamięci .
ś.p 
zapaliłem znicz i patrzyłem na grób bez słowa . Była 15 jak zwykle Damon przyszedł nas odwiedzić z wnukami .
-Tato , wybacz że bez zapowiedzi ale ...
podszedł bliżej i widząc nagrobek rozpłakał się jak dziecko , Lily też kapały łzy .
-mamusiu dlaczego płaczesz ?  - pytały maluszki
już nigdy nie poznają swojej babci , nie zobaczą matki . usiadłem w fotelu , zrobiłem im herbaty i w milczeniu siorbaliśmy pogrążeni w smutku . moje wnuki skakały po mnie i śmiały się , nic nie rozumiały i dobrze tak będzie lepiej ...
~~~~~~~~~~~~~kolejnego dnia ~~~~~~~~~~~~~~
Poczułem że jestem stary więc musiałem wybrać naszego zastępce . było to trudne ...sheena , ? damon >? yuuki ? ferg ? wszystkich kochałem jednakowo . kazałem im zebrać się pod jamą .
-kochani podjąłem decyzję że następcą tronu zostanie ...Damon - wybrałem go przez to że jest najdoljrzałszy wśród rodzeństwa po chwili jednak spojrzałem na nich wszyscy płakali , stracili matkę ...sheena mocno przytuliła się do haven'a
- ale w każdej innej porze roku rządzi ktoś inny :
zima - Damon
jesień - Yuuki
lato - Sheena
wiosna - Ferg
mamy jesień więc to pora roku Yuuki ale skoro już jest do jej końca 5 dni panuuje Damon - skończyłem i padnięty usiadłem w fotelu postanowiłem że udam się na góre częto marzyłem aby tam wejśc uznałem że na to czas gdy się wdrapałem ujrzałem wodę poślizgnąłem się i wpadłem gdy wyszedłem obok mnie stał taki sam wilk jak ja tyle że młody ... mój bliźniak ? uciekłem do domu i zasnąłem .

CDN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz