sobota, 28 lipca 2012

Nowy Członek - Luna


Imię: Luna
Wiek: nastolatka
Płeć: samica
Moce i Zdolności : przybieranie różnych postaci, władza nad żywiołem wody i powietrza, telepatia, prędkość naddźwiękowa, czytanie w myślach
Charakter : Cierpliwa, wierna, odważna, romantyczka, opiekuńcza, niezależna, towarzyska, sprytna
Historia : Byłam w stadzie gdzie mnie nie akceptowano, czemu?Nie pasowałam do nich byli inni.Już jako dziecko mnie zostawili na pastwę losu, gdy już straciłam nadzieję, że ktoś mnie uratuję wróciła po mnie mama.Opiekowała się mną nie długo ponieważ zmarła.Szukałam domu ponad 1,5 roku i trafiłam tutaj.
Przyjaciele:
Partner: poszukuję
Marzenia :znaleźć wspaniałego partnera , założyć rodzinę
Waga i Wzrost : 34 kg wzrost 1metr 15 cm.
Pozycja w stadzie: łowczyni

Towarzyszka:
Imię :Sophie
Rasa : kot .
płeć: kotka
Moce i zdolności : gryzienie i drapanie, zna język wilków
Charakter : leniwa, umie pocieszać, cierpliwa, miła
Jak to było ?
Moja mama niedługo przed śmiercią dała mi ją, abym nie czuła się samotna.
Link do zdjęcia towarzyszki:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz