środa, 25 lipca 2012

Od Lee


Bylam zmeczona, wiec polozylam sie spac. Natepnego dnia postanowilam wybrac sie do lasu. Szlam troszke, gdy nagle zobaczylam...Kyaarike??Zauroczona Lianem.
-Kyyar!?-krzyknelam oburzona-Myslalam, ze kochasz Krisa!
Wilczyca odwrocila sie.
-Jestem Silent, kto to Kyaarika?
Oniemialam, wilczyca byla zabojczo podobna do Kyaarki.
Lian spojrzal sie na nas ze zdziwieniem.
-Kyaarika, to moja przyszywana mama.-wyjakalam zawstydzona.
-Wygladasz jak ksiezniczka-zauwazyl wilk.
Zarumienilam sie. Ale zaraz potem sie opanowalam.
Gdy Lian to powiedzial, Silent miala wyraznie niezadowolona mine.
-Taak, bo...bo ja jestem...ksieznczka. A co do ciebie Silent to bardzo przepraszam, ja myslalam...Powinnas poznac Kyaarike, przyjdz do nas jutro, ty Lian, tez mozesz-usmiechnelam sie.
Wilczyca nie wygladala na uradowana z powodu tego ostatniego oswiadczenia "Ty Lian tez mozesz..." i mojego usmiechu.
-No coz, to mam nadzieje, ze spotkamy sie jutro-oznajmilam.
(CD Silent lub Lian)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz