piątek, 27 lipca 2012

Od Lee-Do Silent


Postanowilam rowniez napisac list do Silent:
"Silent, chcialabym przeprosic cie za to wszystko, widzisz teraz on jest szczesliwy i na tym mi wlasnie zalezy, wiec czy mozemy zostac przyjaciolkami? Zrozumiem, gdy nie bedziesz chciala, ale widzisz, potrzebuje kogos, kto bedzie mnie wspieral, a gdy zobaczylam Liana...W jego oczach jest cos co mowi mi ze jest opiekunczy, a ja wlasnie takiej osoby potrzebowalam, lecz mysle, ze ty tez... W sumie, to jestesmy nawet podobne, we mnie tez zaden wilk nie chce sie zakochac, omijaja mnie, czego ja nie mam? Pewnosci siebie mi nie brakuje, moze jest nawet zbyt wielka? Mam nadzieje, ze znajde kiedys kogos, tak jak ty. Do Liana tez napisalam list, wyjasnilam mu wszystko. Kocham go, ale razem jestescie szczesliwi, wiec zostawie to wszystko w spokoju i...jakbys znala jakiegos fajnego wilka, to dasz mi znac? Moje uczucie do Daliana zapewne szybko minie, gdyz nie bede mogla go nigdy ukazac. Wiec prosze wybacz za wszystko, ale to dla mnie trudne. W palacu uczyli mnie abym zawsze mowila to co mysle i nie ukrywala swoich uczuc. Moze to byl blad? Wybacz mi, to nie moja wina...
Lee

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz