niedziela, 29 lipca 2012

Od Shayde - C.D. Silent


-Siostra?..-pytam ze zdziwieniem w sumie samą siebie-Nie.. to nie możliwe..
-Shayde..-szepcze zawiedziona wilczyca-tak, pamietam cię.. Musisz sobie przypomnieć!
Nagle mój medalion zaczyna błyszczeć. Patrzę na niego z ciekawością, Silent też. Po chwili dostaje wizji. Widzę siebie, jeszcze jako szczenie i 2 wilki obok.. jedna bardzo podobna do Silent. Drugi wygladał jak samiec siedzący z boku i obserwujący całą sytuację. Już wiem! Więc to prawda, widziałam siebie z siostrą. Widziałam też matkę..
-Silent!-krzycze a wilczyca patrzy na mnie z nadzieją-Siostrzyczko..-uśmiecham się troskliwie
-To jest Haven..-wskazuje na wilka, o ktorym juz mówilam-Haven!-woła go
-To jest Shayde, moja.. nasza siostra..-zwraca sie do samca
Ja i wilk patrzymy na siebie. To duży szok.. Myślałam, że nie mam rodziny, a teraz stoi przedemną rodzeństwo.
-Cześć, Haven..-mówię, by zakłócić krępującą ciszę
Jeżeli to naprawdę moja rodzina.. mamy tyle do nadrobienia! Patrzę na Silent. Na jej twarzy widzę radość, nie dziwię się. To dzięki niej odnalazłam rodzinę. Tylko.. dlaczego ich nie pamiętam?
[Silent lub Haven, C.D.]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz