piątek, 27 lipca 2012

Od Daliana. - diamentowa grota cz.3


Wstałem i z miłością spojrzałem na Silent. Nie trzeba było słów. Otrząsneliśmy się z wody i poszliśmy koło siebię do jaskini trochę się wysuszyć. Było trochę jaśniej niż wcześniej z czego wnioskowałem, że nazewnątrz jest ranek czyli zaraz tu przyjdą Lily i Laki. Zostało tylko trochę czasu. Obydwoję byliśmy wpatrzeni w jaśniejącą grotę.
- Kocham Cię... - szepnąłem Silent na ucho.
- Ja Ciebie też ...- oznajmiła mi również szeptem, ku mojej radości Silent.
Przytuliliśmy się. Jedynym świadkiem tego co tu zaszło był ten motyl. Ciągle za nami krążył. Wyszliśmy na polanę. Z tunelu prowadzącego do groty słychać było już moją siostrę rozprawiającą z mojim jeleniem.
To były ostatnie chwile samotności, więc nie czekałem i zapytałem się Silent.
- Zostaniesz moją partnerką ?

C.D. w łapach Silent

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz