piątek, 20 lipca 2012

Od Chanel

C.D
- Już uspokójcie się dzieciaczki ! - Powiedziałam i zapakowałam w torbę z 10 kanapek z udźca dzika .
- Do szeregu Marsz ! - Wykrzyknął Dave zabawnie .
- Tato pobawimy się w 1..2..3. babajaga patrzy ? - Powiedział Ferg i zaczął ustawiać się do szeregu .
- Nie teraz , może w Aqua Parku . - Odpowiedział Dave i dodał :
- Pomóc ci w czymś kochanie ?
- Tak możesz. Weź tą torbę ja pójdę po Yuuki . - Powiedziałam , odłożyłam picie dla maleńkiej .
Otworzyłam drzwi do pokoju maluchów i ... Yuuki nie ma . Szukałam jej wszędzie ... Za każdym zakamarkiem domu .
- Dave Yuuki zginęła ! - Wykrzyknęłam będąc kłębkiem nerwów .
- Spokojnie , daleko nie mogła odejść .. . . Na pewno szukałaś wszędzie ? -Zapytał i odłożył torbę .
- Tak w każdym zakamarku . - Powiedziałam i o mało się nie zachłysłam łzami .
- Mamusiu ze spokojem ! Yuuki się znajdzie ... - Powiedziała Sheena i walła się łapką w czoło .
Po czym dodała instynktownie :
- Chłopaki chodźcie tutaj !
Ferg i rozkojarzony Demon podeszli oschle do Sheeny która zmarszczyła ostro brwi .
Zaczęli szeptać sobie na ucho .
- Mamo chciałam ci powiedzieć że Demon razem z Fergiem bawili się z Yuuki w chowanego .Mała schowała się tak dobrze , że chłopaki przestali jej szukać i zajęli się czymś innym . - Powiedziała irytująco Sheena .
- Że co ? Bawiliście się w domu oczywiście ? - Zapytał nerwowo Dave .
- No tak ..  - Powiedzieli chórem Demon i Ferg .
- Dalej szukajcie jej ! Yuuki wychodź koniec zabawy w chowanego ! - Wykrzyknęłam ...
Nagle górna szafka ze słodyczami poruszyła się . Z niej wyturlała się mała Yuuki która wyglądała jak mała piłka do Tenisa . W łapce trzymała dwie mufinki a obok same okruszki .
- Yuuki ! Uważaj słonko ! - Wykrzyknęłam , mała  Yuuki prawie że spadła z górnej szafki .

Sheena , Ferg i Demon zrobili determinującą minę . Ciągle ciężko wzdychali kiedy Yuuki się przechylała .
Dave natychmiast ją wyciągnął .
- Mamusiu ciasteczka były dobre ! - Powiedziała z okruszkami na mordce .
Tylko przytaknęłam .
- Ile ty tam siedziałaś ? - Zapytał Demon .
- Nie wiem od rana ! - Wykrzyknęła mała .
- Dave pójdziesz z nimi do Aqua Parku ? Ja nie mogę widzisz że Yuuki jest śpiąca . - Powiedziałam nadopiekuńczo .
- Oj nie , nie  nie . Yuuki może spać podczas drogi . A ty kochaniutka idziesz z nami  ! - Powiedział z powagą pajaca Dave .

C.D.N
- C.D = Dave .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz