wtorek, 10 lipca 2012

Od Kris'a

niepokoiłem się o nasze bezpieczeństwo . po wyznaniu miłości kyar czułem sie lepiej . ona odwzajemniała moje uczucie , usnęła po kilku minutach. Ja nie mogłem zasnąć . leżałem tak do rana , ky się obudziła .
- wyspałaś się - spytałem .
- jasne a ty ?
- oczywiście - uśmiechnąłem się .
- jesteś glodna - spytałem .
przez chwile zastanawiała się .
- tylko trochę - powiedziała .
- chodźmy zapolujemy na coś - złapaliśmy sie za łapy i poszliśmy tak do lasu upolowałem dla niej jelenia zjadła go , była głodna ja posiliłem sie zającem . potem udaliśmy się nad rzekę wykąpaliśmy się i napoiliśmy potem pływaliśmy .
- tego mi było trzeba , chłodna woda na takie upały - powiadziałem.
- mnie również stwierdziła kyaarika .

,cd . kyaarika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz